شهردار اصفهان:
بودجه ۱۴۰۳ شهرداری با مشارکت نخبگان تدوین می‌شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان با مشورت نخبگان شهر انجام می‌شود، گفت: راز و رمز تدوین بودجه این است که وقتی پای مشارکت در میان باشد، بپذیریم که به هم کمک کنیم و در سرنوشت یکدیگر شریک شویم.

به گزارش سبا724، علی قاسم‌زاده روز چهاردهم بهمن ماه در برنامه رادیویی سلام اصفهان اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فعالیت شهرداری به‌ویژه در بخش‌های حمل‌ونقل و خدمات شهری وارد شده اند و گره‌های شهر یکی‌یکی توسط دانشمندان جوان کشور در حال باز شدن است.

او با بیان اینکه استفاده از فناوری نانواوزون برای اولین بار در کشور توسط شهرداری اصفهان انجام شده است، افزود: با توجه به وضعیت رودخانه زاینده‌رود، باید به سمت استفاده از آب‌های خاکستری و تصفیه آن حرکت کنیم، به‌گونه‌ای که دغدغه مسائل بهداشتی را برای آبیاری این عرصه‌ها نداشته باشیم که فناوری نانواوزون نیز در این رابطه کمک‌کننده خواهد بود.

شهردار اصفهان با اعلام اینکه فرآیند تهیه و تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنای کار در مدیریت شهری را بر استفاده از مشارکت عمومی گذاشتیم، از نخبگان و شهروندان برای تدوین و نقد آن کمک گرفتیم.

او ادامه داد: هفته گذشته جلسه خوبی با مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در ادوار گذشته برگزار شد و از تمامی اندیشه‌ورزان برای کمک به تدوین بودجه دعوت کردیم.

قاسم زاده اضافه کرد: راز و رمز تدوین بودجه بهتر این است که وقتی پای مشارکت در میان باشد، بپذیریم که به هم کمک کنیم و در سرنوشت یکدیگر شریک شویم که در نهایت خروجی کار به نفع همه خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا