در سومین نشست تخصصی شورای مددکاران اجتماعی صنعت نفت انجام شد:
کسب عنوان مددکار منتخب سال ۱۴۰۲ کشور توسط رئیس روابط کار، مددکاری اجتماعی و امورایثارگران هلدینگ پترو پالایش اصفهان

با مدیریت دکتر قدیری در پترو پالایش اصفهان توجه ویژه ای به واحد مددکاری اجتماعی و امورایثارگران شده است

رئیس روابط کار، مددکار اجتماعی و امور ایثارگران هلدینگ پترو پالایش اصفهان در سومین نشست تخصصی شورای مددکاران اجتماعی صنعت نفت رتبه برتر مددکاراجتماعی کشوررا کسب کرد .

به گزارش سبا724 ،حمزه کاظمی رئیس روابط کار، مددکار اجتماعی و امور ایثارگران هلدینگ پترو پالایش اصفهان در سومین نشست تخصصی شورای مددکاران اجتماعی صنعت نفت که در تهران برگزار شد از بین تمامی شرکت های مرتبط با وزارت نفت موفق به کسب اولین جایزه مددکاراجتماعی کشورشد.

رئیس روابط کار، مددکار اجتماعی و امورایثارگران هلدینگ پترو پالایش اصفهان گفت: ماهیت کار واحد مددکاری اجتماعی درراستای توسعه سلامت اجتماعی کارکنان و خانواده های آن ها است لذا درراستای عمل به وظایف حرفه ای و اخلاقی وظایف جدیدی را در این واحد برای پاسداشت فعالیت های کارکنان به مرحله اجرا گذاشتیم که علاوه بر رضایت کارکنان موجب شد تا هلدینگ پترو پالایش اصفهان در کشور رتبه برتر فعالیت های مددکاری را به خود اختصاص دهد.

حمزه کاظمی، با اشاره به اینکه شاخص های مهمی در کسب این رتبه توسط پالایشگاه اصفهان تاثیر گذار بود افزود: از زمان مدیریت دکتر قدیری دراین شرکت توجه به خانواده های شهدا و ایثارگران، همچنین توجه به امور کارکنان و خانواده های پرسنل به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت و از دو سال قبل برنامه های حمایتی ویژه ای در این رستا در بخش واحد روابط کار شرکت تدوین و برنامه ریزی شد .

وی تصریح کرد: از ملاک های اصلی که در سومین نشست تخصصی شورای مددکاران اجتماعی صنعت نفت به آن توجه شد توجه هلدینگ پترو پالایش اصفهان به امور صنفی کارکنان و پرداخت کمک هزینه های بلا عوض و وام برای اموری چون ازدواج آسان کارکنان، فرزند آوری، ازدواج آسان برای فرزندان کارکنان،اختصاص کمک هزینه به معلولان و خانواده های معلولین،کمک های معیشتی برای کارکنان و پرسنل طرف قرار داد،اختصاص کمک هزینه ناشی از فوت ، انجام سفرهای زیارتی سیاحتی برای خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری یادواره شهدا و تکریم رزمنده ها، اختصاص کمک هزینه خرید جهزیه برای زوجین،اختصاص کمک هزینه برای درمان زوج های نابارور و… بود.

وی ادامه داد:هر ساله با تایید هیات مدیره ودر راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی بودجه ای برای انجام فعالیت های مددکاری به این واحد اختصاص می یابد که خوشبختانه با نگاه خوب مدیر عامل شرکت از ۲ سال قبل این بودجه افزایش قابل توجهی داشته است به گونه ای که در سال جاری تعداد ازدواج کارکنان، فرزندان کارکنان،فرزند آوری ۲ برابر افزایش یافته است .

کاظمی بیان داشت: در۶ ماهه اول سال جاری ۹۴ مورد ازدواج کارکنان انجام شده است که این آمار در سال قبل ۹۵ مورد ازدواج بود .
وی افزود: در بخش فرزند آوری پرسنل در ۶ ماهه امسال با آمار ۱۰۵ تولد فرزند روبه رو بودیم و در بخش ازدواج فرزندان نیز با آمار ۱۵ نفر در ۶ ماهه امسال روبه رو بودیم که این آمار در سال قبل تنها ۱۷ نفر بود.

رئیس روابط کار، مددکار اجتماعی و امور ایثارگران هلدینگ پترو پالایش اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله برای خانواده های شهدا و جانبازان برنامه های مختلفی درقالب سفر های زیارتی و سیاحتی، کمک هزینه و غیره اختصاص می یابد گفت:علاوه بر فرزندان شهدا به خانواده ها و مادران شهدا نیز تسهیلاتی اختصاص می یابد که می توانند از مزایایی که برای پرسنل شرکت وجود دارد استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای فعالیت های اجتماعی و مددکاری در هلدینگ پترو پالایش اصفهان بودجه اختصاص داده شده است افزود:کمک های هزینه هایی نیز به معلولان شرکت در قالب اضافه کار به آنان تعلق می گیرد .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا