زمان و مکان جدید برگزاری اولین کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند مصرف آب اعلام شد

رئیس دبیر خانه دائمی کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند آب گفت : اولین کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند مصرف آب با رویکرد استقرار حکمرانی هوشمند مصرف آب ، با مشارکت تشکل ها،شرکت های دانش بنیان، نخبگان و ذینفعان در مدیریت آب کشور با مشارکت وزارت جهاد کشاورزی و پایگاه خبری/تحلیلی صبح ایرانیان آنلاین ( آب و انرژی)در تهران برگزار می شود .


به گزارش روابط عمومی دبیر خانه دائمی کنگره، سید مهدی محمدی رئیس دبیرخانه دائمی و برگزارکننده کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند مصرف آب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : مقدمات اجرایی این کنگره بین المللی از سال‌های گذشته انجام شده و این رویداد مهم با حضور مهمانان بین المللی ، کشوری ومسوولان استانی در تاریخ یکشنبه28 خرداد 1402 در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزارمی‌شود.
وی در ادامه به اهمیت و مزایای مدیریت هوشمند مصرف آب اشاره کرد و گفت : امروزه برنامه ریزان در بسیاری از شهرهای جهان با مدیریت هوشمند آب از دسترسی به منابع آب تازه گرفته تا جمع آوری و بازیافت پسماند های آبی برای جبران کم آبی بهره مند می شوند .

محمدی در خصوص مدیریت هوشمند مصرف آب اظهار کرد : در این کنگره سعی خواهیم کرد با مدیریت هوشمند مصرف آب که شامل تجهیزات مربوط به اینترنت اشیا برای مدیریت آن و همچنین سیستم ها و نرم افزار هایی که تولید، توزیع و مصرف آب را بهینه می کند به معرفی آن بپردازیم .
رئیس دبیرخانه دائمی کنگره به اهداف و رویکردهای مهمی که در این کنگره به بحث و تبادل نظر پرداخته خواهد شد اشاره کرد و گفت :از محورهای قابل توجه عبارتند از : استفاده از فناوری های نوین در مدیریت موشمند مصرف آب (کشاورزی ،شهری و صنعتی )، اهمیت راهبرد بهره وری آب ؛موانع و راهکارهای پیش رو می باشند که امیدواریم ماحاصل این نشست بتواند نقش ارزنده ای در حفظ منابع آبی را داشته باشیم .
خاطر نشان می شود علاقمندان جهت شرکت در این نشست بزرگ علمی به نشانی www.aqua724.ir جهت ثبت نام مراجعه نمایند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا