میزان اجرایی شدن قانون جهش تولید دانش بنیان بررسی می‌شود

به گزارش  سبا724، «قانون جهش تولید دانش‌بنیان» که در ابتدای سال 1401 در راستای شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، مورد تأیید مقام معظم رهبری بوده و رییس جمهور نیز به دفعات، اجرای سریع و بادقت همه مواد این قانون را پیگیری نموده است.

اکنون با گذشت بیش از یک سال از ابلاغ این قانون، مجلس شورای اسلامی قصد دارد در سالی که مزین به شعار «رشد تولید و مهار تورم» است، اولین رویداد ملی «نظاره جهش تولید دانش‌بنیان» را در تاریخ ۲۰ شهریورماه با حضور رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزرای دولت، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان زیست‌بوم نوآوری و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار نماید.

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، سید محسن دهنوی، رییس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس شورای اسلامی و بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از جمله سخنرانان این رویداد هستند.

در این رویداد که از ساعت 10 تا 18 فردا دوشنبه برگزار می شود، علاوه بر سخنرانی مسوولان و صاحب نظران این حوزه، پنل‌های تخصصی با موضوع نقش بورس و سرمایه‌گذاری در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، جهش تولید انرژی‌ تجدیدپذیر و نقش‌آفرینی شرکت‌های بزرگ در توسعه زیست‌بوم دانش‌بنیان نیز برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا