جلب حداكثری رضایت مشتریان خُرد فولاد مباركه

جلسه هم‌اندیشی مدیران حوزه معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با مدیران بازرگانی مراکز خدماتی این شرکت به‌منظور افزایش تعامل و آشنایی بیشتر این مراکز با خطوط تولید و بررسی میزان تحقق مأموریت مراکز خدماتی که در نهایت به جلب حداکثری میزان رضایت مشتریان خرد فولاد مبارکه منجر می‌شود، برگزار شد.

به گزارش سبا724، در این جلسه عملکرد سه‌ ماهه ابتدایی این مراکز در سال 1402 در تحقق شاخص‌های فروش استانی، فروش به تولیدکننده و خرده‌فروشی و همچنین نحوه ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار گرفت و بر رعایت شاخص‌های مورد اشاره در فروش محصولات به مشتریان خُرد در ماه‌های آتی تأکید شد.

بررسی راهکارهای ارتقای سطح عملکرد مراکز خدماتی، ابراز رضایت نمایندگان مراکز خدماتی از شیوه جدید تخصیص محصول از سوی فولاد مبارکه به مراکز که بر اساس ارزیابی عملکرد واقعی انجام شده و در نتیجه به بهبود عملکرد مراکز و همچنین افزایش رضایت مشتریان خُرد منجر شده است، از دیگر نکات مطرح‌شده در این نشست بود.

علاوه بر این، در این جلسه مقرر شد مراکز خدماتی جهت بازاریابی مویرگی در استان‌های محل استقرار و تهیه کتابچه و بانک اطلاعاتی کامل درباره مشتریان بالقوه و بالفعل مصرف‌کننده محصولات فولاد مبارکه اقدام نمایند.

گفتنی است فولاد مبارکه با دارا بودن 30 مرکز خدماتی در استان‌های کشور اقدام به فروش کالا به مشتریان خُردی می‌کند که امکان خرید مستقیم کالا را ندارند و همواره در تلاش است تا در این حوزه نیز رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند.

منبع: روابط عمومی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا