مدیرعامل فولاد مبارکه:
آیندگان به تولید ورق فولاد زنگ‌نزن توسط فولاد مبارکه افتخار خواهند کرد

-محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران تولید تختال و ورق فولاد زنگ‌نزن در مجتمع فولاد سبا گفت: آیندگان به این امر افتخار خواهند که فرزندان همین مملکت در فولاد مبارکه توانستند به دانش تولید ورق فولاد زنگ‌نزن دست یابند و آن را به تولید انبوه برسانند. نه تنها ارزش این محصول بلکه بسیاری از محصولات دیگری که در فولاد مبارکه تولید شده، نقش مهمی را در صنعت کشور ایفا نموده و آیندگان این موضوع را بیشتر درک نموده و نقش آن را در خودکفایی و تأثیر آن را صنعت کشور بررسی خواهند کرد.
  بزرگنمايي:  

به گزارش سبا 724  –محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران تولید تختال و ورق فولاد زنگ‌نزن در مجتمع فولاد سبا گفت: آیندگان به این امر افتخار خواهند که فرزندان همین مملکت در فولاد مبارکه توانستند به دانش تولید ورق فولاد زنگ‌نزن دست یابند و آن را به تولید انبوه برسانند. نه تنها ارزش این محصول بلکه بسیاری از محصولات دیگری که در فولاد مبارکه تولید شده، نقش مهمی را در صنعت کشور ایفا نموده و آیندگان این موضوع را بیشتر درک نموده و نقش آن را در خودکفایی و تأثیر آن را صنعت کشور بررسی خواهند کرد.

وی افزود: فولاد مبارکه امروز به دنبال تولید افتخار و امید در جامعه بوده تا کشور را سربلند کند و مبارزه در برابر مشکلات و سختی‌های تولید، امروز به هویت کارکنان فولادمبارکه تبدیل شده است. در مجتمع فولاد سبا نیز شاهد این هستیم که اتفاقات خوبی در سال گذشته به دست جوانان همین مرز و بوم اتفاق افتاد.

در ادامه این آیین، محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبا نیز گفت: طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، رشد تولید در فولاد سبا محسوس بوده و از نظر کیفی نیز با توجه به نوسازی‌ها و سایر اقداماتی که انجام شد، علی‌رغم وجود محدودیت‌های انرژی، شاهد رشد کیفی محصولات در این مجتمع بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: دستاورد دیگر، مجموع رکوردهایی است که علی‌رغم محدودیت‌‌ها در زمینه تولید آهن اسفنجی و محصولات گرم به‌دست آمد؛ تولید محصولات جدیدی نظیر ورق فولاد زنگ‌نزن و فولاد الکتریکی در مجتمع فولاد سباطی سال گذشته، دستاورد مهمی بود که باعث افتخار برای کشور است.

لازم به‌ذکر است، در حاشیه این آیین، سالن‌های ورزشی و آمفی‌تئاتر مجتمع فولاد سبا با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین شرکت فولاد مبارکه افتتاح شد./ معدن نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا