ساخت دامپتراک‌های برقی، موفقیتی بزرگ در صنعت

در سال ۹۹ با تصویب هیات وزیران، دولت بخشی از سهام یک تولیدکننده بزرگ تجهیزات سنگین را به عنوان رد دیون به سازمان تامین اجتماعی واگذار کرد و اکنون این مجموعه اعلام می‌کند که در یک سال و نیم گذشته هیچ پولی از شستا دریافت نکرده و دوباره روی پای خود ایستاده است.

به گزارش  سبا 724، داریوش رحمت‌نژاد صبح امروز در جریان بازدید جمعی از اصحاب رسانه از شرکت هپکو اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ قراردادهای عملیاتی این شرکت به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان بسته شد که این رقم در سال گذشته به هزار و صد میلیارد تومان رسید.

وی تصریح کرد: این میزان در سال جاری با پیش‌بینی سه برابری رشد به بیش از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

وی بیان کرد: هدف‌گذاری انعقاد قرارداد با معادن به میزان ۶۰۰ دستگاه در سال جاری صورت گرفته و هزار دستگاه نیز از سوی راهداری در دست پیگیری است.

رحمت‌نژاد ادامه داد: با تهاتر بدهی بخش اصلی چالش‌ها برطرف شد؛ سازمان تأمین اجتماعی با حمایت‌های خود، نقش مؤثری در رونق مجدد شرکت داشت، طی یک سال و نیم اخیر این شرکت هیچ پولی از تأمین اجتماعی دریافت نکرد و از توان داخلی خود، حقوق کارگران را پرداخت کرد و مدیریت آن را انجام داد.

وی یادآور شد: با توجه به برنامه‌های توسعه جذب ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر نیروی انسانی در دستور کار است.

وی ایجاد محصول برای رضایت مشتری و تولید بر اساس نیاز مشتری را از اولویت‌های این شرکت برشمرد و افزود: به دنبال ایجاد تنوع و جهش در تکنولوژی محصولات هستم هرچند محصولاتمان دارای ویژگی خوب برای صادرات هستند.

رحمت‌‌نژاد همچنین از هدفگذاری ساخت دامپتراک‌های برقی بالای ۱۰۰ تن خبر داد و بیان کرد: ساخت دامپتراک‌های برقی اتفاق بسیار بااهمیت برای صنعت کشور است که شالوده حرکت تمام این تفاسیر منابع انسانی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا