تحولی چشم گیر در هلدینگ پتروپالایش اصفهان / با هوش مصنوعی افزایش بهره وری،سودآوری و کاهش هزینه‌ها

به گزارش سبا 724 به نقل از روابط عمومی،منصورخادمی،معاون سیستم‌های هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان  گفت: با توجه به اینکه هوش مصنوعی یک فناوری بسیار پیشرفته است، می‌تواند تحولات بزرگ را مخصوصا در بخش صنعت ایجاد کند. به همین دلیل انتظاراتی که می‌توان از سیستم داشت، افزایش بهره‌وری، سودآوری و کاهش هزینه‌ها و پیش بینی در موارد مختلف می‌باشد.

منصورخادمی با اشاره به اینکه تصمیم هیئت مدیره، جناب آقای دکتر محسن قدیری مدیرعامل شرکت از مردادماه سال جاری این بود که به صورت متمرکز اداره‌ای به نام هوش مصنوعی داشته باشیم تا بتوانیم در این پروژه ها تمرکز کنیم گفت: چشم انداز هلدینگ پتروپالایش اصفهان این است که سرآمد شرکت‌های پالایش کشور باشد و طبیعتا باید بتوانیم در هوش مصنوعی این سرآمد را اثبات کنیم.

خوشبختانه درحال حاضر ۵۰پروژه تعریف شده در زمینه هوش مصنوعی در این شرکت وجود دارد که تعدادی از آن پروژه‌ها اجرا شده یا درحال اجرا شدن است. لذا امیدواریم نتیجه آن‌ها را در چرخه عمل نیز مشاهده کنیم.

لازم به ذکراست این ۵۰پروژه در تمام بخش‌های سازمان درحال انجام می‌باشد. از جمله در بخش بهداشت و درمان که پایش سلامت کارکنان را مدنظر دارد و سیستم هوش مصنوعی می‌تواند درخصوص آزمایشات به پرسنل گزارش دهد. همچنین در بخش منابع انسانی ما می‌توانیم میزخدمت را به همکاران ارائه دهیم تا به راحتی بتوانند با وجود هوش مصنوعی از طریق تلفن همراه و کامپیوترخود سوالات را در این زمینه پیگیری نمایند. در قسمت آموزش نیز با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانیم آموزش‌های موثری را برای همکاران تدارک ببینیم.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: از طرفی کنترل ترددها نیز به طور بسیار دقیق تری انجام می‌گیرد. یکی از پروژه‌های نهایی شده در این هلدینگ توسط هوش مصنوعی این است که می‌توان پیش بینی های بسیار دقیقی جهت تشخیص خرابی تجهیزات را به راحتی و در کمترین زمان رصد نمود که در کاهش هزینه ها بسیار موثر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا