اعطای نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۲ به مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران

????به گزارش سبا724، هشتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال هشتم آذر ماه ۱۴۰۲ با هدف تحقق اهداف سیاست‌های کلان اقتصادی با نگاه ویژه به جایگاه مدیران و همچنین ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی و ارائه راهکارهای نوین مدیریت بین المللی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

????در این اجلاس دکتر علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با توجه به ارزیابی و با نگاه به تخصص، شایستگی، روحیه جهادی در راستای کار آفرینی، اشتغال زایی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و طرح های در دست اجرا و توسعه، موفق به دریافت نشان عالی مدیر سال در سال ۱۴۰۲ شد و از وی تقدیر به عمل آمد.

????هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با رویکرد تجلیل از مدیران ارزش آفرین و تاثیر گذار در صنعت و اقتصاد کشور با حمایت کنندگان دولتی از جمله وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نفت، وزارت صنعت معدن و تجارت، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، مرکز تجارت جهانی و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

????شایان ذکر است مهندس پارسایی منش معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت به نیابت از مدیرعامل گروه ملی با حضور در این مراسم تندیس و لوح مدیر برتر سال را دریافت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا