ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از شرکت‌های فعال نانویی حمایت می‌کند

 ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه نانو که در نمایشگاه «ایران نانو ۱۴۰۲» شرکت کنند، حمایت می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش سبا 724، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ نانو از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های ملل و خلیج‌فارس برگزار می‌شود و شرکت‌ها می‌توانند ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه https://nanoexhibition.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس اعلام ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، تمامی شرکت‌هایی که دارای گواهی‌ نانومقیاس هستند، می‌تواند برای ثبت‌نام در این نمایشگاه اقدام کنند، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌های بازرگانی نیز امکان ثبت‌نام در نمایشگاه را دارا هستند.

علاقمندان برای ثبت‌نام باید به پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه https://nanoexhibition.ir مراجعه و با ایجاد پروفایل نسبت به ثبت در سامانه اقدام کنند.

یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه، حضور پر رنگ هیات های تجاری و شرکت های خارجی است. همچنین امکان جانمایی توسط شرکت‌ها براساس میزان فضای مورد نیاز آنها است.

در دوره‌های گذشته جانمایی توسط مجری نمایشگاه انجام می‌شد اما امسال خود شرکت‌ها می‌توانند نسبت به جانمایی براساس نیاز خود به صورت آنلاین روی سایت نمایشگاه اقدام کنند. امسال حمایت ویژه از شرکت های حوزه نانویی دانش بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی صورت می گیرد و از ۷۰ درصد هزینه تا سقف ۳۰ میلیون تومان حمایت مالی برخوردار می شوند. ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا