استاندار تهران:
موانع تولید از طریق تسهیلات دولت رفع می‌شود

استاندار تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی برای سرکشی از میزان پیشرفت امور، امروز از مراکز تولیدی شهرستان قدس از جمله تولید لنت ترمز و تغییرات تکنیکی برای توسعه کارهای صنعتی بازدیدکردیم و توافق شد تا در مسیر تولید، موانع از طریق تسهیلات دولت رفع شود.

به گزارش سبا 724  از اعلام استانداری تهران، علیرضا فخاری در حاشیه طرح دوشنبه‌های صنعتی و بازید از مراکز تولیدی شهرستان قدس اظهار داشت: در سفر امروز به شهرستان قدس مواردی با کمک بنیاد مستضعفان در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، ساخت مدرسه و کمک‌های معیشتی به قشر آسیب‌پذیر در دستورکار قرار گرفت.

 

استاندار تهران در مورد پساب تصفیه‌خانه شهرقدس اظهار داشت: بازگردانی پساب پیش‌بینی شده تا پساب را در چرخه مصرف مجدد بیاوریم و بخش عمده‌ای از این پروژه به نقطه قابل اطمینانی رسیده است، همچنین راه‌اندازی مدول دوم نیز در دستور کار قرار دارد.

فخاری در مورد حریم زمین‌های محمدآباد شهرستان قدس نیز خاطرنشان کرد: رعایت حریم در بخش‌های مختلف شورای عالی معماری و شهرسازی در حال بررسی است و در مورد محمدآباد نیز باید متناسب با جغرافیای منطقه باشد و منتظر جواب نهایی هستیم.

وی افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام در دستورکار دولت قرار دارد و در این زمینه طبق جلسه‌ای که دیروز با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم برای بیمارستان شهریار بودجه مناسبی مصوب شده و امید است تا هفته دولت این طرح تکمیل شود.

شهرستان قدس در غرب استان تهران از متراکم ترین مناطق کشور بوده و در وسعت کم جمعیتی بالغ بر ۴۵۰ هزار نفر سکونت دارند. ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا