رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور:
صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع دریا محور استان بوشهر حمایت می‌کند

 مدیر عامل و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور گفت: استان بوشهر در زمینه صنایع دریا محور ظرفیت‌های بسیاری دارد که این صندوق با تامین تجهیزات، سرمایه در گردش و فراهم‌سازی بازار فروش از سرمایه‌گذاری در این حوزه حمایت می‌کند.

به گزارش  سبا 724  محسن نادری‌منش روز پنجشنبه در جمع شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان بوشهر اظهار کرد: این صندوق ۱۰۰ درصد دولتی و نهاد تخصصی تامین مالی در حوزه صنعت و معدن است، که با هدف حمایت از توسعه صنایع پیشرفته کشور و تامین مالی آن‌ها با ابزارهای مختلف فعالیت می‌کند.

وی افزود: هدف از این بازدیدها افزایش سهم توسعه صنایع پیشرفته است که با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که در استان‌ها وجود دارد خدمات را در اختیار بنگاه‌های فعال قرار می‌دهیم.

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور عنوان کرد: هم اکنون سقف تسهیلات این صندوق ۲۵ میلیارد تومان است که در حال افزایش است و همچنین می‌توان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه در اختیار بنگاه‌های فعال قرار داد.

وی ادامه داد: همچنین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور مسیر سرمایه‌گذاری خطر پذیر نیز دارد که از طریق صندوق‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

نادری‌منش با اشاره به توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان بوشهر گفت: با وجود این توانمندی‌ اما سهم این استان از خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود پایین بوده است که این فرایند اصلاح شده و سهم استان افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: همچنین یک سهمیه خاص نیز در خصوص تسهیلات و ضمانت‌نامه برای حمایت از بنگاه‌ها برای استان بوشهر در نظر گرفته می‌شود.

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور بیان کرد: در زمینه بازاریابی تلاش می‌شود شرایط عرضه محصولات در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی فراهم شود همچنین در خصوص برندسازی برای این بنگاه‌ها نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

به گفته نادری‌منش فعال کردن خرید و فروش اقساطی و حمایت از طریق تامین مالی و فاینانس از بنگاه‌هایی که نیاز مالی داشته باشد از دیگر برنامه‌های صندوق حمایت از صنایع پیشرفته است.ایرنا،

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا