مدیرعامل فولاد خوزستان در بازدید سرزده از تور گردشی خانواده فولاد:
مهم ترين سرمایه شرکت نیروی انسانی است

 امین ابراهیمی مدیرعامل با حضور سرزده خود در تور گردشی خانواده فولاد بیان کرد که مهم ترین سرمایه شرکت، نیروی انسانی است و شرکت فولاد خوزستان افتخار دارد که به صورت هفتگی میزبان شما خانواده های محترم باشد.

به گزارش  سبا 724، ابراهیمی افزود: دلگرم نمودن و ارتقای تعلق سازمانی خانواده فولاد و جبران خدمات شما کارکنان پرتلاش فولادی مهم ترین هدف ما است و متولیان این حوزه نیز با در نظر گرفتن این مهم در آینده نزدیک برای ارائه خدمات بهتر و‌ با تنوع بیشتر برنامه های فرهنگی و‌ تفریحی کارکنان و خانواده آنان را به صورت مدون طراحی و اجرا می نمایند که در اینجا جا دارد از همکاری و تلاش های مجدانه واحد روابط عمومی و مهندس اکابر و بقیه دست اندرکاران تشکر و قدردانی نمایم.

در این بازدید دکتر مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی و عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی نیز حضور داشتند.

تور گردشی خانواده با هدف آشنایی خانواده ها با فضای صنعت و محیط صنعتی در روزهای جمعه از مهرماه ۱۴۰۱ آغاز و تاکنون بدون وقفه برنامه ریزی و اجرا می گردد که با استقبال ویژه ی کارکنان و خانواده آنان رو به رو شد./ماین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا