ارتقای محصولات غذایی و بهداشتی با ارائه خدمات آزمایش و کنترل کیفی

یک شرکت دانش‌بنیان با هدف ارتقای کیفیت تولیدات و توسعه محصولات، خدمات تحقیقاتی، آزمایشگاهی و کنترل کیفی را ارائه می‌دهد.

به گزارش  سبا 724، اعظم کاهه، مدیرعامل شرکت دانش بنیان پیام آزمای البرز با اشاره به ارائه خدمات تحقیقاتی، آزمایشگاهی در این مجموعه عنوان کرد: علاوه بر خدمات تحقیقاتی و آزمایشگاهی، خدمات مختلفی در زمینه‌های آموزشی و مشاوره در حوزه های گوناگون به تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت ارائه می‌شود.

وی، هدف این مرکز را بسط و گسترش دانش فنی و مهارت های اجرایی در حوزه های تخصصی صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی عنوان کرد و افزود: این مجموعه دانش‌بنیان و تحقیقاتی ارتقای سطح کیفیت و تعالی صنایع یادشده را به کمک ارایه خدمات تخصصی آزمایشگاهی و کنترل کیفیت، خدمات تحقیق و توسعه، برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاههای تخصصی و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه دنبال می‌کند.

این فعال فناور با اشاره به بخش‌های مختلف شرکت دانش بنیان پیام آزمای البرز عنوان کرد: از مهم‌ترین بخش‌های این شرکت می‌توان به واحد آزمایشگاهی شامل شیمی کلاسیک، آنالیز دستگاهی و میکروبیولوژی تخصصی، واحد تحقیق و توسعه، آموزش، مشاوره استقرار استانداردهای ملی و بین المللی و همچنین واحد تولید تیترازول محلول های استاندارد با برگه آنالیز اشاره کرد.

کاهه با اشاره به ایجاد زمینه برای متخصصان و دانش‌آموختگان دانشگاهی عنوان کرد: این مجموعه به صورت مستقیم برای 12 نفر نیروی متخصص و به صورت غیر مستقیم و پاره وقت برای بیش از 15 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: شرکت دانش بنیان پیام آزمای البرز با همکاری متخصصین دانشگاهی و با به کارگیری تجهیزات پیشرفته مانند دستگاه‌های گاز کروماتوگرافی و طیف سنج جرمی، کروماتو گرافی مایع با کارایی بالا، جذب اتمی، طیف سنج مادون قرمز و اسپکتروسکوپی دو پرتوی از توانایی انجام تمام آزمون های عمومی و تخصصی مانند اندازه گیری فلزات سنگین،اندازه گیری باقی مانده سموم دفع آفات نباتی، اندازه گیری انواع مایکوتوکسین ها، اندازه گیری انواع نگهدارنده ها و شیرین کننده های مصنوعی، اندازه گیری انواع استرول ها و پروفایل اسیدهای چرب و شناسایی و تعیین غلظت نمونه های مجهول برخوردار است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پیام آزمای البرز با اشاره به ارائه خدمات کنترل کیفی و فرمولاسیون تولید محصولات مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: از مهم‌ترین این محصولات می‌توان به انواع ضدعفونی کننده ها و پاک کننده‌ها و نیز ارائه خدمات قابل قبول به فعالین این بخش اشاره کرد.

کاهه با اشاره به تعامل نزدیک این مجموعه دانش‌بنیان و آزمایشگاهی با دانشگاهیان و متخصصان در راستای تامین نیازهای علمی در موضوعات اولویت‌دار صنعت، ادامه داد: در همکاری با دانشجویان و استادان، تامین نیازهای علمی و پژوهشی صنایع را در قالب موضوعات مقالات و رساله‌های دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین مشارکت در انجام پایان نامه‌های دانشجویان دنبال می‌کنیم.

منبع: روابط عمومی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا