توسعه همکاری‌های مشترک ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی

همکاری های ستاد توسعه فناوری مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران توسعه می‌یابد.

به گزارش سبا724 در این راستا، نشست مشترکی با حضور دبیر ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

در این نشست، صادق صادق‌زاده، دبیر ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی با حسن زمانیان، رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، درباره ایجاد زمینه بیشتر فعالیت و همکاری در حوزه مواد و ساخت پیشرفته به گفت و گو پرداختند و مقرر شد که همکاری‌های این دو نهاد در زمینه مواد و ساخت پیشرفته افزایش یابد.

ایجاد همکاری‌های مشترک و تبادل تجارب پیرامون موضوعات حوزه مأموریتی ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته، از جمله مواردی بود که در این جلسه، دو طرف، برای انجام آن به توافق رسیدند.

همچنین در حاشیه این نشست، از دو شرکت فعال در حوزه ساخت و تولید و تصفیه پیشرفته آب هم بازدیدی به عمل آمد. بر این اساس مقرر شد که ستاد از شرکت فعال در حوزه ساخت و تولید برای توسعه فناوری و دستیابی به لایسنس و از شرکت فعال در حوزه تصفیه آب در جهت توسعه مرز‌های دانشی حمایت ویژه به عمل آورد.

در پایان ابراز امیدواری شد با افزایش همکاری های مشترک و حمایت ستاد فناوری های مواد و ساخت پیشرفته تا پایان سال شاهد افزایش تولیدات این شرکت های فناور در بالاترین سطح باشیم.

منبع: روابط عمومی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا