کسب 3 نشان ویژه توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان در نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
به گزارش سبا724، نوزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی با موضوع «مهارتهای کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» طی دو روز بیستم و بیست و یکم آذرماه در مرکز همایشهای صدا و سیما و به همت انجمن بینالمللی روابط عمومی کشور برگزارشد.
برگزاری ۲ کارگاه آموزشی با عناوین« استفاده از هوش مصنوعی و چت باتها در روابط عمومی» و « کاربرد هوش مصنوعی در تدوین راهبردهای روابط عمومی » از برنامههای جنبی این سمپوزیوم بود که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
همچنین سه نشست علمی – تخصصی با ارائه ۱۲ مقاله توسط استادان و سخنرانان داخلی و خارجی از دیگر برنامههای جنبی این سمپوزیوم بود.
گفتنی است بر اساس رای هیات داوران این سمپوزیوم محمد دهبیدیان، مدیر روابط عمومی و بینالملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به دلیل طراحی نظام ارتباطی شایسته با ذینفعان داخلی و خارجی و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیتهای روابط عمومی به عنوان مدیر برتر در این بخش معرفی و نشان زرین و لوح تقدیر نوزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی به ایشان تعلق گرفت.
همچنین نشان زرین و لوح سپاس نوزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی به احسان ترابی با عنوان کارشناس برتر روابط عمومی و بینالملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تعلق گرفت.
همچنین نشان ویژه و زرین این جشنواره در بخش راهبردی به روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به دلیل برگزاری نشست خبری با رسانههای خارجی تعلق گرفت.
دکتر آنهگرت آبارزوا رئیس انجمن بینالمللی روابطعمومی (IPRA) با ارسال پیامی به این سمپوزیوم اظهار کرد: «دستورالعمل هوش مصنوعی و روابطعمومی»، که توسط انجمن بینالمللی روابطعمومی تدوین شده، مورد بررسی و پذیرش دستاندرکاران روابط عمومی جهان قرار گیرد و این افراد در راستای افزایش آگاهی عمومی درباره هوش مصنوعی و استفاده از آن به شیوهای مسئولانه گام بردارند.
محمد دهبیدیان، مدیر روابط عمومی و بینالملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
وی با بیان اینکه قرار است هوش مصنوعی کار تولید محتوا را دقیقتر، سریعتر، عمیقتر، هوشمندتر و پرحجمتر از قبل انجام دهد، تصریح کرد: هوش مصنوعی یک دستیار خبرنگار و دستیار روابط عمومی خواهد بود اما نظارت خروجیها و متون نهایی و سفارشها هنوز دست انسان است.
مدیر روابط عمومی و بینالملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه با استفاده از هوش مصنوعی دسترسی آسان و ارزان به اطلاعات و تحلیلها امکانپذیر خواهد بود، ابراز کرد: باید توجه داشت که با استفاده از این فناوری سازمانها و به ویژه در حوزه روابط عمومی کارآمدتر خواهد شد و در تمامی بخشها هوش مصنوعی قابل اتکا و اجرایی است .
دهبیدیان با بیان اینکه هوش مصنوعی به کاربران امکان شناخت دقیق مخاطبان، استفاده از خلاقیت همه یوزرها، برقراری رابطه تعاملی بر اساس منافع سازمان و مشتریان و تحلیل حوادث و ذائقه مخاطب، مشتریها در زمان بسیار اندک را میدهد، تصریح کرد: هوش مصنوعی امکان تشخیص نقاط قوت و ضعف روابطعمومیها را دارد و به آنها راهکارهایی برای بهبود را پیشنهاد میدهد.