کسب تندیس طلایی دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان

به گزارش سبا724، هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری امروز ۲۰ مهر ماه با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار برگزار شد.

همایش رضایتمندی مشتری هر سال در تاریخ معینی برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این همایش قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری مداری است که در طی یک‌سال توانسته‌اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

این مراسم با محوریت شناخت و بررسی چالش‌های کسب و کار، انتخاب و اعطای تندیس طلایی رضایت مشتری مداری پس از ارزیابی‌های مختلف، افزایش سهم بازار کار با تاکید بر کرامت مشتری، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و … برگزار می‌شود.

لوح و تقدیرنامه‌ای که در این همایش به واحد برتر اعطا می‌شود، باید از بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه مختلفی که مهم‌ترین آن‌ها جلب رضایت مشتری است، عبور کند.

گفتنی است هلدینگ پتروپالایش اصفهان توانست تندیس طلایی دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را به خود اختصاص دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا