بهره برداری از 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی مشهد با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان سفر به استان خراسان رضوی، 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی مشهد را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

به گزارش سبا724، «فرشاد مقیمی» روز پنج شنبه در جریان سفر به استان خراسان رضوی واحد صنعتی تولید تابلو برق در شهرک صنعتی مشهد را افتتاح کرد.

 واحد تولیدی گروه صنعتی تفکرنیا با سرمایه گذاری ۴۲۲۴۱۵ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر، ظرفیت تولید ۱۵ هزار دستگاه در سال انواع تابلوهای برق فشار متوسط تا ۳۳ کیلوولت و فشار ضعیف تا یک کیلوولت را دارد و بدنه فلزی تابلوهای برق را تولید می کند.

 سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در بازدید از این واحد نسبت به پیگیری برای راه اندازی شرکت مدیریت صادرات و صادرات با ارز ریالی قول مساعدت داد.

همچنین واحد صنعتی شیشه از گروه صنعتی «شیشه ایمنی نعمتی» با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در شهرک صنعتی مشهد افتتاح شد.

واحد تولیدی شیشه از سری واحد‌های کانی غیرفلزی است که با سرمایه گذاری ۲۲۴۲۶۰ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر و با ظرفیت تولید شیشه ضدگلوله ۲۵۰ تن و شیشه نشکن ۶۵۰ تن در سال ایجاد شده است.

فرشاد مقیمی، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در بازدید از این واحد قول پیگیری برای تامین تسهیلات از محل صندوق شکوفایی معاونت علمی رییس جمهوری و همچنین پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان برای راه اندازی خط تولید شیشه دوجداره و لمینت در این واحد داد.

منبع: روابط عمومی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا