نشست هم‌اندیشی راهبری توسعه فناوری ساخت افزودنی برگزار شد

به گزارش سبا724، هدف این نشست که عصر سه شنبه در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد، ارائه و توضیح آخرین تسهیلات و اعتبارات معاونت علمی و فناوری برای فعالان حوزه مواد و هم‌اندیشی آن‌ها با ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته برای برنامه‌های آینده بود.
در آغاز جلسه، صادق صادق‌زاده، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته به شرح تاریخچه و زمینه فعالیت این ستاد پرداخت. او در درباره اهداف این ستاد گفت:« اهداف اصلی که ما دنبال می‌کنیم؛ ارتقا کیفیت مواد اولیه، کاهش خام‌فروشی و انجام صحیح بازیافت است.»
وی در ادامه با اشاره به به اشتراک حوزه مواد با زمینه فعالیت وزارتخانه ‌های نفت و صمت گفت:« ما در حوزه مواد با دو ابرقدرت مالی روبرو هستیم؛ یکی بخش معدن و دیگری بخش نفت. اگر این دو وزارتخانه می‌توانند در توسعه بازار، هماهنگی صادرات و واردات و … به شما کمک کنند، معاونت علمی می‌تواند به عنوان یک پل بین شما و این وزارتخانه‌ها عمل کند و شرایط را برای شما تسهیل کند.»
در ادامه این جلسه کارشناسان به شرح و تبیین تسهیلات مختلف دولتی تبصره 18 و اعتبارهای مالیاتی معاونت برای شرکت‌های دانش‌بنیان و برنامه‌های تحقیق و توسعه پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا