انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن میان مجتمع فولاد غدیر و سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش سبا 724 ، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن با مجتمع فولاد غدیر، به تاکیدات رئیس جمهوری مبنی بر استفاده از ظرفیت کارخانجات و صنایع برای تامین مسکن کارکنان خود با استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی، مالی و فنی این واحدهای صنعتی برای تولید انبوه مسکن اشاره کرد و گفت: کمک به تامین منابع مالی در قالب آورده کارکنان این شرکت صنعتی، ارائه اطلاعات پرسنلی آنها، استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات جهت تسریع روند ساخت و سازها و مدیریت فرآیند ساخت واحدها از تعهدات مجتمع فولاد نیریز در تفاهم‌نامه عنوان کرد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در تشریح تعهدات سازمان متبوعش در این تفاهم‌نامه اظهار داشت: واگذاری اراضی مسکونی توافق شده، کمک به مراحل الحاق اراضی و اخذ مجوزهای لازم و پالایش اطلاعات و احراز شرایط متقاضیان از جمله تعهدات سازمان ملی زمین و مسکن است.

مالکی باردیگر بر آمادگی این سازمان برای انعقاد توافق با مجموعه‌هایی که ظرفیت مشارکت در تامین مسکن کارکنان‌شان را دارند تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان ملی زمین و مسکن آمادگی اختصاص زمین به نهادها و دستگاه‌های مختلف برای ساخت مسکن در شهرهایی که اراضی دولتی موجود است، را دارد و در شهرهایی که زمین دولتی نداشته باشیم با ارائه تسهیلات قانونی برای الحاق زمین‌های مازاد دستگاه‌ها می‌توانیم در تامین مسکن کارکنان این مجموعه‌ها اقدام کنیم.

وی همچنین یادآور شد: در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت صنایع و کارخانجات، همکاری اداری و صدور مجوزات همه دستگاه‌ها ضروری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، توسعه صنعت‌شهرها و توافق با واحدهای صنعتی که امکان تولید مسکن برای کارکنانشان را دارند از سیاست‌های دولت برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن است. ماین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا