استاندار در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:
پنجره واحد دولت در خوزستان راه‌اندازی شود

استاندار خوزستان گفت: معاونت اقتصادی استانداری موظف است تا با وزارتخانه‌های مربوطه و شرکتی که وظیفه راه‌اندازی پنجره واحد در استان‌ها را برعهده دارد پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا هر چه سریع‌تر این سامانه در استان ایجاد شود.

علی اکبر حسینی محراب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان کرد: معاونت اقتصادی استانداری موظف است تا با وزارتخانه‌های مربوطه و شرکتی که وظیفه راه اندازی پنجره واحد در استان‌ها را برعهده دارد پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا هر چه سریع‌تر این سامانه در استان ایجاد شود.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های جذب سرمایه‌گذار در استان راه‌اندازی این سامانه است چرا که با ایجاد این سایت سرمایه‌گذار مسیر کوتاه‌تری را برای دریافت مجوزها و استعلامات لازم طی می‌کند.

به گزارش  سبا 724 به نقل از استانداری خوزستان، حسینی محراب ادامه داد: در خوزستان تعداد استعلاماتی که برای یک سرمایه‌گذار صادر می‌شود باید مشابه سایر استان‌ها باشد و نباید در این بخش سختگیری بیش از حد شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در صورتی که در مرکز برای کوتاه کردن استعلامات سرمایه‌گذاران تصمیم‌گیری شده است در استان نیز باید تابع این تصمیمات باشیم و از سنگ‌اندازی در مسیر فعالان اقتصادی جلوگیری کنیم.

وی افزود: برای جذب سرمایه‌گذار در خوزستان نیاز به هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر با سرمایه‌گذار است.ایسنا

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا