توجه ویژه فولاد مبارکه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه صادرات غیرنفتی و دانش بنیان

محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص صادرات محصولات غیرنفتی و دانش‌بنیان، حضور صنعت فولاد به عنوان یک صنعت غیرنفتی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش  سبا 724 ، محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه پیرامون نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ اظهار داشت: پس از وقفه چند ساله در برپایی نمایشگاه، پنجمین دوره از برگزاری این رویداد با استقبال گسترده و حضور حدود ۷۵۰ شرکت داخلی و بازدید نمایندگان از بیش از ۶۰ کشور مواجه شد. از سوی دیگر نیز شاهد حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم و همچنین نمایندگان و سفرای سایر کشورها در افتتاحیه نمایشگاه بودیم.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه نیز به عنوان یکی از شرکت‌های شاخص کشور، در این رویداد حاضر شد تا دستاوردها، محصولات و توانمندی‌های خود را در نمایشگاه برای بازدیدکنندگان داخلی و بین‌المللی یه نمایش بگذارد. به این ترتیب شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و شرکت امیرکبیر کاشان در بخش تولید محصول و شرکت‌های فولاد متیل و آتیه فولاد نقش جهان نیز به عنوان بازوهای تجاری فولاد مبارکه در این نمایشگاه شرکت کردند.

مدیر روابط شرکت عمومی فولاد مبارکه در ادامه عنوان کرد: فولاد مبارکه نه تنها تولیدکننده محصولات است؛ بلکه خود را صاحب دانش و صاحب سبک می‌داند و مایل است اطلاعات بخش فنی و مهندسی خود را به علاقمندان این حوزه منتقل کند.

محمد جواد براتی تکمیل کرد: غرفه مجموعه فولاد مبارکه متشکل از غرفه شرکت‌هایی است که زیر پرچم فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند و کارشناسان تولید، بازاریابی و افراد توانمند حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در این غرفه‌ها حضور دارند تا بازدیدکنندگان را راهنمایی کنند.

وی همچنین در رابطه با فرصت‌های صادراتی کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه موضوع صادرات محصولات غیرنفتی و دانش‌بنیان مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و در برنامه دولت سیزدهم نیز قرار دارد و به طور جدی دنبال می‌شود؛ حضور صنعت فولاد به عنوان یک صنعت غیرنفتی در نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است./ماین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا