مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد عنوان کرد؛
سرمایه انسانی مولد سایر سرمایه‌های یک سازمان است/ فتح بیشتر قله‌های افتخار در گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در آیین بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه این گروه گفت: بسیاری از شرکت‌های گروه توکا فولاد جزء برترین‌ها در کشور هستند و امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش همه کارکنان، قله‌های افتخار بیشتری توسط این گروه صنعتی فتح شود که این موضوع با تلاش و دقت بیشتر همه کارکنان میّسر خواهد شد.

به گزارش سبا 724  از ایراسین، آیین بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل این گروه و جمعی از مدیران و کارگران این هلدینگ در سالن اجتماعات شرکت حمل‌ونقل توکا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم احمدرضا سبزواری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در سخنانی ضمن تبریک روز کار و کارگر اظهار کرد: گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد نقشی فعال در اقتصاد کشور دارد و به این موضوع معتقد است که سرمایه انسانی همواره مولد و رشد دهنده سایر سرمایه‌های یک سازمان است.

وی گفت: سرمایه انسانی در همه دنیا همین گونه است چون این افراد هستند که پول و سرمایه را با فکر، انگیزه و اندیشه خود تبدیل به ارزش افزوده می‌کنند. برای همین است که اگر این نیرو توانایی لازم را نداشته باشد؛ یک مجموعه را دچار نقصان می کند و باعث تلف شدن آن می‌شود. در نتیجه تکریم سرمایه‌های انسانی که در حوزه خود منشأ تلاش، نوآوری و خلاقیت بوده و باعث تعالی یک شرکت می‌شوند؛ یکی از اصولی است که ما آن را دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد افزود: گروه توکافولاد در سال جاری و در سال گذشته، اصولی ارزشمند را تحت عنوان یک شعار راهبردی، طراحی و مطرح نموده تا با نهادینه کردن آن بتواند ارزش‌آفرینی را در گروه توکا بیشتر از قبل از رشد دهد.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از این اصول، دانایی‌محوری است که با کسب دانش روز و ارتقاء امور محقق شده و باعث پیشرفت روزافزون شرکت می‌شود. به همین دلیل است که انسان باید از عمر محدود خود استفاده کند و با تلاش و استفاده از قدرت تفکر به این فرصت‌ها برکت داده و آن را به‌کار ببندد.

سبزواری تصریح کرد: بهترین لحظات عمر انسان در زمانی است که در محل کار به‌سر می‌برد و ما باید قدر این لحظات را بدانیم چون در درجه اول، کارگری از صفات الهی است و خداوند موضوع کار را گرامی می‌دارد. اگر ما در مجموعه خود به بهترین نحو کار کنیم و کارهای خود را خوب انجام دهیم علاوه بر سودی که به ما می‌رسد؛ مردم و اقتصاد کشور نیز از آن بهره مند می شوند.

وی تأکید کرد: چابکی یکی دیگر از شاخص‌هایی است که باید در همه کارها به آن توجه کرد. هر لحظه از عمر ما نیاز به مدیریت زمان دارد چون این لحظه دیگر قابل تکرار نیست و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را ارزش‌گذاری مالی کرد. در همین راستا گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد سعی می‌کند که این موضوع را دارای اولویت بداند و به سهم خود قدردان کارکنان شرکت‌های گروه باشد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد عنوان کرد: همه شرکت‌های گروه توکا فولاد در حال پیشرفت و توسعه هستند و سیر صعودی را طی می‌کنند و امیدواریم با تلاش همه عزیزان، از کارگران گرفته تا همه کارکنان و مدیران، این روند به حد مطلوب خود برسد و ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: امروز قرار است از تعداد محدودی از کارکنان شرکت‌های مجموعه گروه توکا به نماینده از دیگر کارکنان این گروه بزرگ اقتصادی تقدیر کنیم و از همینجا به بیش از ۵ هزار نیروی شاغل در گروه توکا فولاد سلام و درود می‌فرستم و از تلاش‌های همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

سبزواری گفت: گروه توکا امروز در بسیاری از زمینه‌ها الگو است چرا که موضوع کار، اولویت اصلی این گروه صنعتی بوده و من از کارکنان و مدیران همه شرکت‌ها می‌خواهم که تعاملی دو سویه بیشتری را میان مدیران و کارکنان سازمان برقرار کنند تا شاهد ارتقاء صنعت و اقتصاد کشور باشیم.

وی افزود: گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به‌دنبال ارتقاء این مجموعه‌ صاحب‌نام و مؤثر در زمینه اقتصادی است. امروز توکا با قریب به ۳۰ شرکت با طیفی گسترده از فعالیت‌ها نظیر حمل‌ونقل، تأمین مواد اولیه، بازرگانی، فنی، پشتیبانی و… در کشور باعث افتخارآفرینی‌های زیادی در گروه فولاد مبارکه، اقتصاد و صنعت کشور شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد خاطر نشان کرد: همچنین بسیاری از شرکت‌های گروه توکا فولاد از جنبه‌های تخصصی و بسیاری از زمینه‌های دیگر جزء برترین‌ها هستند و امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش همه کارکنان، قله‌های افتخار بیشتری توسط این گروه صنعتی فتح شود که این موضوع با تلاش و دقت بیشتر همه کارکنان میّسر خواهد شد.

وی تصریح کرد: انسان ارزشمندترین موجود این هستی است و باید کارهایی ماندگار را برای آیندگان به یادگار گذارد. ما باید نقش خود را در جایگاهی که هستیم به خوبی انجام دهیم تا خیرات، برکات و افتخارات بیشتری را برای ایران اسلامی فراهم کنیم.

کارگران؛ محور موفقیت هر سازمان

محمدرضا شیخی، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه نیز در این نشست با تبریک روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: امسال به نام مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده است و تحقق این شعارها نیاز به برنامه‌ریزی دارد و اجرای برنامه‌ها نیازمند به‌کارگرفتن منابع است که مهم‌ترین منابع هر سازمان، نیروی انسانی آن است. اگر نیروی انسانی به‌خوبی کار خود را انجام دهد می‌توانیم شاهد موفقیت‌های زیادی در یک سازمان باشیم.

وی گفت: شهرستان مبارکه، بیش از ۵۰ هزار کارگر دارد و خوشحالیم که این شهرستان در بسیاری از زمینه‌ها پیشتاز بوده و هست و امیدواریم که گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و شرکت‌های زیرمجموعه آن، بیش از پیش بر افتخارات خود بیافزایند.

در پایان مراسم، از ۴۲ کارگر نمونه گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تقدیر به عمل آمد. دنیای معدن

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا