کشف بیش از ۵۰۰ تن بیلت فولادی روسیه در بندر منطقه اودسا

اداره تحقیقات دولتی (SBI) بیش از ۵۰۰ تن بیلت فولادی روسیه را در بندر منطقه اودسا اوکراین کشف کرد که در مارس ۲۰۲۲ وارد خاک اوکراین شده بود.

بررسی بیلت فولادی کشف شده در اوکراین

 

به گزارش  سبا 724 و به نقل از GMK، اداره تحقیقات دولتی (SBI) بیش از ۵۰۰ تن بیلت فولادی آلیاژی متعلق به شرکت های روسیه را در بندر منطقه اودسا اوکراین کشف و توقیف کرده و به آژانس بازیابی و مدیریت دارایی (ARMA) تحویل داد.

فعالان بازار در روز جمعه (۲۸ آوریل) گزارش دادند بیلت فولادی آلیاژی کشف شده در بندر منطقه اودسا در مارس ۲۰۲۲ به منظور حمل و نقل ترانزیت وارد خاک اوکراین شد.

به نقل از چندین منبع خبری، کارمندان اداره تحقیقات دولتی (SBI) برخی از محصولات فولادی را در قلمرو یکی از بنادر دریایی منطقه اودسا مستقر در اوکراین کشف و ضبط کردند. بررسی ها نشان می دهد بیلت فولادی روسیه در مارس ۲۰۲۲ و پس از شروع یک تهاجم گسترده از روسیه به صورت ترانزیت از طریق اوکراین منتقل شد.

در این میان تحلیل گران بازار در روز جمعه (۲۸ آوریل) اعلام کردند ارزش کل محصولات فولادی توقیف شده ساخت روسیه در بندر منطقه اودسا اوکراین بیش از ۴ میلیون UAH گزارش شده است.

همانطور که مرکز GMK قبلاً گزارش داد، در طی اقدامات عملیاتی کارمندان اداره تحقیقات دولتی (SBI) محموله بیلت فولادی و سایر محصولات فولادی به مبلغ ۹۳ میلیون UAH را در قلمرو بندر دریایی اودسا کشف و ضبط کرد.

همچنین معامله گران در روز جمعه (۲۸ آوریل) گزارش دادند اداره تحقیقات دولتی (SBI) در سال گذشته، تلاش ‌های صادرات غیرقانونی محصولات جمهوری بلاروس را از طریق خاک اوکراین مسدود کرد. باید توجه داشت که در سال گذشته به ویژه ترانزیت دو واگن با ۱۳۹ تن محصولات فولادی از خاک اوکراین ممنوع گشت. بررسی ها نشان می دهد این محصولات از بلاروس به صورت ترانزیت از طریق اوکراین برای مشتریان در شمال آفریقا ارسال شدند.

به نقل از برخی تاجران، در ۱۰ مارس، رئیس جمهور روسیه آقای ولودیمیر زلنسکی قانون ۲۱۱۶-IX را در مورد توقیف اجباری اشیاء حق مالکیت فدراسیون روسیه و ساکنان آن امضا کرد. باید توجه داشت که تصمیم مصادره اموال روسیه توسط شورای امنیت ملی و دفاع به پیشنهاد کابینه وزیران در سال ۲۰۲۳ اتخاذ خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا