فولاد خوزستان در مسیر تعامل بیشتر

گروهی پنج‌نفره تحت رهبری مهرشاد شجاعی، مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان، با امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دیدار کردند. به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی فولاد خوزستان، در این دیدار، عباسعلی تقوی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، علی‌اصغر مشهدی‌زاده، معاون مالی و اقتصادی، و محمد جامعی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: با توجه به سختی‌هایی که در سال ۱۴۰۱ برای شرکت وجود داشت، افزایش تولید ۹ درصدی و فروش ۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ را تجربه کردیم. البته در اسفندماه ۱۴۰۱ رویدادهای خوبی در فولاد خوزستان رخ داد که امیدواریم در سال‌جاری نیز ادامه یابد.

امین ابراهیمی افزود: امسال گفتمان ما در فولاد، توسعه همگام با شعار سال است و سعی ما بر آن است که با بهره‌برداری از پروژه مگامدول زمزم ۳ و فولادسازی شادگان در سال‌جاری به شعار سال عمل کنیم. ضمنا مشکلاتی که در ارائه خدمات به پرسنل وجود دارد، به مدیران بانک اعلام و درخواست اصلاح امور را دادند که قول مساعد برای رفع این مشکلات از سوی بانک داده شد. وی اظهار کرد: طرح‌های اقتصادی خوبی در سال‌جاری در پیش رو است که انتظار می‌رود، بانک سپه با ارائه تسهیلات، یاری‌رسان شرکت فولاد خوزستان باشد.

در جلسه‌ای که توسط مهرشاد شجاعی، مدیر شعبه بانک سپه منطقه خوزستان برگزار شد، او اعلام کرد: فولاد خوزستان برای ما مشتری ویژه‌ای است و برایمان افتخار است که به این شرکت خدمات ویژه‌ای ارائه دهیم. در جلسات آینده، تلاش خواهیم کرد تا تسهیلات جدیدی را به فولاد خوزستان ارائه کنیم. در پایان این دیدار، مدیر شعبه بانک سپه منطقه خوزستان یک لوح تقدیر به امین ابراهیمی، مدیرعامل فولاد خوزستان اهدا کرد. همچنین برای مشاهده قیمت آهن آلات مختلف به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا