پیام مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسب روز ملی منابع انسانی

به گزارش سبا724، عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با صدور پیامی روز منابع انسانی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
«رهبر معظم انقلاب اسلامی: نیروی انسانی، سرمایه و ابزار کار، مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز تولید داخل هستند و کشور ما جزو کشورهایی است که بیشترین تعداد متخصص مهندسی را دارد و ما در تولید از نظر نیروی انسانی مشکلی نداریم.»

نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین و گرانقدرترین سرمایه هر سازمان، نقش اصلی را در توسعه، توانمندسازی و ارتقای بهره‌وری بر عهده دارد و طبیعی است که شکوفایی هر سازمان در نخستین مرحله به انگیزه، دانش، تعهد، توان و آموخته و تجربه نیروی انسانی بستگی دارد.
مایه خرسندی است که شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از موفق‌ترین واحدهای صنعتی کشور از سرمایه‌های انسانی متخصص، متعهد و کارآمد برخودار بوده و توفیق‌ها و دستاوردهای درخشان خود را مرهون تدبیر و تلاش‌های خالصانه و دلسوزانه نیروی انسانی خود می‌داند.
شایسته و بایسته است که روز ملی منابع انسانی را به تمامی کارکنان زحمتکش شرکت فولاد هرمزگان تهنیت عرض نموده و از تمامی تلاش‌ها و مساعی نیروی انسانی شرکت صمیمانه قدردانی نمایم.
عطاالله معروفخانی
مدیرعامل فولاد هرمزگان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا